Retouren en klachten

Onderbroekenstore retourbeleid en klachten:

  • Onderbroekenstore hanteert een zichttermijn van 30 dagen. In de zichttermijn kunt u zonder opgaaf van reden uw bestelling retourneren.
  • De zichttermijn gaat in op de dag van ontvangst van bestelling.
  • Binnen de zichttermijn retourneren is alleen mogelijk met originele verpakking, onbeschadigd en onbevuild.
  • Retouren dienen compleet te zijn. Als blijkt dat er onderdelen ontbreken wordt uw retour niet in behandeling genomen.
  • De pakbon en het retourformulier moeten altijd mee gestuurd worden anders wordt uw retour niet in behandeling genomen. U kunt hier het retourformulier downloaden.
  • Als u een product retour stuurt krijgt u geen vervangend artikel. Een nieuw product kunt u via de webshop opnieuw bestellen.
  • Indien u een verkeerd artikel of een artikel met een fout heeft ontvangen moet deze altijd terug. Alle retourkosten zijn voor ons als winkelier
  • Schade aan ontvangen artikelen binnen 48 uur na ontvangst van uw bestelling melden via e-mail of telefoon.
  • Het is niet toegestaan artikelen na de zichttermijn te retourneren, tenzij het een garantie betreft.

 

Hoe kunnen de artikelen retour?

  • Artikelen kunnen zelf teruggestuurd worden via PostNL naar ons adres.

 

Retour binnen of buiten garantieperiode

  • Wilt u een defect artikel retourneren op basis van een gegronde reden, dan zijn alle kosten binnen de garantietermijn voor Onderbroekenstore
  • Wilt u een defect buiten de garantieperiode retourneren? Dan is het mogelijk dat een deel of alle kosten door worden berekend naar u, wel vragen wij eerst contact met ons op te nemen via info@onderbroekenstore.nl voor indicaties.

 

Verwerkingstijd

  • Onderbroekenstore hanteert een verwerkingstijd van 5 werkdagen. Na verwerking van uw retour zult u geïnformeerd worden over de status en verdere gang van zaken.
  • Wij streven er naar om het door u betaalde bedrag binnen 7  dagen terug te storten met een maximum van 10 dagen.
  • Bij een retour binnen de zichttermijn wordt het gehele bedrag inclusief de verzendkosten teruggestort. Let op, dit geldt alleen als het product in de originele verpakking en ongebruikt / onbeschadigd is.

 

Wat zien wij als een gegronde Klacht?

Deze is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:

  • Beschadiging door opzet of door nalatigheid
  • Onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
  • Normale slijtage
  • Beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing

 

Downloads

U kunt hier het retourformulier downloaden en een overzicht van de Wettelijke bepalingen m.b.t. Retouren n.a.v. aankoop op afstand.